nyamira.reismee.nl

Weer naar Nyamira

Nog twee weken -op 5 oktober- en dan ga ik weer naar Nyamira. Veel sneller dan ik maar haddurven dromen. Foto's maken, kijken, ruiken, zien en voelen.Al mijn zintuigen gebruiken om verslag te geven van wat er zoal gebeurt in Nyamira.


In iedergeval weer naar de voetbal club. De Hilversumse Club "Altius" heeft tenues gedoneerd. Natuurlijk zijn we daar erg blij mee. Zou ik eerst de tenues van 1 team krijgen later kreeg ik de tenues van zowat de hele club. Ik kon dus de mooiste shirts uitzoeken voor het team. Geloof me dat was wel een klus. Kijk maar op de foto. Vanaf oktober zal ik weer regelmatig op dit blog schrijven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!